MA2TA
MA2TA
میتونم یه دوست داشته باشم

 

 

 


فدای رفیقی که رو طاقچه ی دلش ، گاهی قاب ما رو هم یه دستمال میکشه .
 

 

 


شکسته های دلت را به بازار خدا ببر ، خدا خود بهای شکسته دلان است .
 

 


رنگ گل لاله رو لباته / دل در پی توست و چشم براته / من دوست دارم قد یه دنیا / روی سر ما عزیز تو جاته .

 

 


همیشه فکر می کنیم چون گرفتاریم به خدا نمیرسیم ولی در حقیقت چون به خدا نمیرسیم گرفتاریم !
 

 


دلت آیینه ی ایثار عشق است / نگاهت معنی بیدار عشق است / تو در آبادی دل خانه داری / تو را دیدن همان دیدار عشق .

 

 


خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند ، قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند !
 

 


آنکه دلی برای دوست داشتن به ما داد ، کاش دلی هم برای تحمل دوری ها می داد !
 

 

 


اگه دیدی تو آسمون دلت هیچ ستاره ای نیست ناراحت نشو ، خودم حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره ی دلت .
 

 


غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت : جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید ، و جاده در دل خود می گفت : لعنت به این عشق ، سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی .
 

 

 


میگن به کسی اس ام اس بده که راهش دور باشه ، من به تو چی بدم که تو قلبمی ؟



منبع:
http://jokenaz.mihanblog.com



به ادامه مطلب بروید لذت ببرید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.